viernes, 14 de abril de 2017

De que la Fortalesa Rau en Veure la Nostra Feblesa...

Tell you what. I used to get the people jumpin' and talkin' in tongues, and glory-shoutin' till they just fell down and passed out. An' some I'd baptize to bring'em to. An' then, d'you know what I'd do? I'd take one of them girls in the grass, an' I'd lay with her. Done it ever' time. Then I'd feel bad, an' I'd pray, but it didn't do no good. Come the next time, them an' me was full of sperit, Id' do it again. I'd figgered out there wasn't no hope for me, an' I was damned ol' hypocrite. But I didn't mean to be.
John Steinbeck, The Grapes of Wrath
21 Em trobo, per tant, que voldria fer el bé, però alhora constato això: només sóc capaç de fer el mal.
22 Si segueixo la raó, m'agrada de complir la llei de Déu,
23 però veig en els membres del meu cos una altra llei que combat contra la llei de la meva raó i em té presoner:
és la llei del pecat que porto dintre meu.
24 Que en sóc, de dissortat!
¿Qui m'alliberarà d'aquest cos que em duu a la mort?

Romans 7:22-24
Qui no s'identifiqui amb això, encara no ha vist l'albada...

No hay comentarios:

Publicar un comentario