domingo, 30 de abril de 2017

De Dominis i Dominats...

12 Alguns diuen: «Tot m'és permès.» Però sapigueu que no tot convé.
«Tot m'és permès», però jo no m'he de deixar dominar per res.
1 Corintis 6:12
Aquesta és la lògica que veig en aquest versicle:
Si Jesús és Senyor -si és el Senyor de la meva vida- com puc deixar que altre cosa em domini?
46 »Per què em dieu "Senyor, Senyor", i no feu el que jo dic?
Lucas 6:46
Per què dic a Jesús Senyor si no faig el que diu, per què li dic Senyor si s'ensenyoreixen de mi un ventall inacabable de coses?
Si a un pais només pot haver una legal·litat, com pot trobar-se una persona sota més d'una una llei?
I la nostra és la llei de Crist.

Ara, mentiria si digués que el domini que impera en mi és el del Senyor.

Qui m'alliberarà d'aquest cos que em duu a la mort? Qui m'alliberarà de mi mateix...?
Dono gràces a Jesús mitjançant l'Esperit de Déu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario